Årsmöte IM Lund lokalförening

Välkommen på årsmöte för IMs lokalförening i Lund, torsdagen den 16 februari 2023 kl. 18.30 i IOGT:s lokal, Bantorget 5, Lund. Anmälan till årsmötet görs senast den 6 februari till lund.lf@imsweden.org. Årsmötet avslutas med föredrag av psykolog Kati Falk under ämnet ”Ukrainakrigets konsekvenser för de barn som nu bor i Sverige”.

Årsmöteshandlingarna kommer att läggas ut här runt den 7 februari. De kommer också om möjligt att finnas tillgängliga senast torsdagen den 9 februari i IM-tian secondhandbutik, Spolegatan 10 A i Lund (öppettider tisdag, onsdag, torsdag 14–18, lördag 11–15).

Årsmöteshandlingarna innefattar dagordning, verksamhetsberättelse med ekonomisk rapport för 2022, verksamhetsplan med budget för 2023 och presentation av valberedningens förslag till ny styrelse.

Tänk på att betala din medlemsavgift innan årsmötet, för att reglera röstlängden på mötet kommer vi att räkna alla medlemmar på plats som betalt sitt medlemskap för 2023.

Önskas ytterligare information går det bra att skicka mejl till lokalföreningen på lund.lf@imsweden.org.

Eventuella motioner ska vara styrelsen tillhanda senast den 2 februari via mejl enligt ovan.

Varmt välkomna! Vi bjuder på fika.

16 feb, 2023 18:30 - 20:00
IOGT-NTOs lokal på Bantorget 5