Årsmöte IM Jönköping lokalförening

Styrelsen för IM, Individuell Människohjälps lokalförening i Jönköping inbjuder alla medlemmar till ordinarie årsmöte tisdagen den 20 februari 2024.

Alla är välkomna att delta i mötet men endast du som är medlem har rösträtt. Tänk därför på att betala din medlemsavgift för 2024 före årsmötet. Du som var medlem 2023 bör ha fått ett inbetalningskort i brevlådan under januari månad. Det går också bra att betala sitt medlemskap via IMs webb www.imsweden.org/medlem.

Plats: Lokalen i Smedbyn, Smedbygatan 3, Huskvarna

Dag och tid: Tisdag 20 februari, klockan 18.00 – 20.00

• Ärenden enligt IMs stadgar imsweden.org/stadgar
  • Sofie Axelsson, student på Globala studier vid Högskolan i Jönköping och praktikant på IM under hösten, kommer att berätta lite om sin rapport om fredsbyggande kopplat till rättvisefrågor i Sverige.
  • Vi bjuder på fika: smörgås & kaka

Anmälan till årsmötet ska vara inkommen senast den 14 februari till lokalföreningens e-post jonkoping.lf@imsweden.org eller via brev till: IM Jönköping, c/o A. Morheden, Oxelgatan 4, 56138 Huskvarna.

I din anmälan behöver du uppge mailadress för utskick av möteshandlingar.

Motioner till årsmötet ska vara styrelsen tillhanda senast den 6 februari via e-post eller adress enligt ovan.

Om du har frågor, hör av dig till ordförande Ami Morheden på lokalföreningens e-post jonkoping.lf@imsweden.org eller telefon 073-5271011.

Vi ser fram emot din anmälan!

Välkommen önskar styrelsen för IMs lokalförening i Jönköping

20 feb 18:00 - 20:00